Naar boven

Verzendinformatie

Wat is de levertijd?
Momenteel hanteren wij levertijden van 1 tot 2 werkdagen (ma. - za.)*. Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging.

Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?
De bezorger van de postkoerie biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail. De postkoerier laat dan weten, met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:
  • Ze komen de volgende dag terug;
  • De bestelling ligt bij de buren;
  • Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.
Betaal ik verzend kosten? 
Bij een orderbedrag boven de € 50,00 worden voor het verzenden van artikelen binnen Nederland en België geen verzendkosten in rekening gebracht.
Bij een orderbedrag onder de €50,00 berekenen wij €7,25 verzendkosten in Nederland en €7,25 in België & Duitsland.
Voor verzending naar Luxemburg, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk brengen wij €9,50 verzendkosten in rekening.

Zijn er verzendkosten voor de klant bij het retourneren van producten?
Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan dient u het binnen 14 dagen na leverdatum retour te zenden. Het bijgevoegde retourformulier dient u ingevuld bij de retourzending toe te voegen en duidelijk aan te geven welk artikel u waarom wilt retourneren. Kosten en risico van deze retourzending zijn voor rekening van de koper (zie www.postnl.nl voor de exacte verzendtarieven). Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag binnen 3-4 werkdagen op uw rekening of creditcard retour gestort. Er wordt alleen overgegaan tot retourbetaling als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben; ongewassen en ongedragen. Het retourneren van schoenen is alleen mogelijk in de originele doos.

Kan ik mijn bestelling nog op een ander adres laten bezorgen?
Heb je een verkeerd adres ingevuld of zijn je plannen gewijzigd? Zodra je je bestelling hebt geplaatst is het in de meeste gevallen niet mogelijk om je adres nog te wijzigen, maar dit kan per koerier verschillen. Mocht je wel de mogelijkheid hebben het adres te wijzigen, dan vind je de instructies hiervoor terug in de e-mail van de koerier en in de Track & Trace link.